Συνήθως όταν κάποιος ακούει τις λέξεις ''μπουκάλα'' και ''γκάζι'' αυτομάτως πηγαίνει ο νους του στην έκρηξη, αλλά στην δική μας περίπτωση αυτό δεν υφίσταται καθώς:
Α.Οι προδιαγραφές κατασκευής των δεξαμενών LPG είναι πολύ αυστηρές. Θωρακίζονται από ειδικό χάλυβα πάχους τουλάχιστον 3,5mm και έτσι είναι πολύ πιο ανθεκτικές από ότι αυτές της βενζίνης, προστατεύοντας μας αποτελεσματικά σε περίπτωση σύγκρουσης
Β. Η δεξαμενή δεν περιέχει οξυγόνο εμποδίζοντας την ανάφλεξη & έκρηξη πολύ πιο αποτελεσματικά από ότι τα υγρά κάυσιμα (βενζίνη). Το υγραέριο σαν αέριο καύσιμο που είναι προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια σε σύγκριση με την βενζίνη, αφού έχει υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης (470 βαθμούς κελσίου), σε σχέση με την βενζίνη (255 βαθμούς κελσίου).
Γ. Αν υπάρξει κάποια διαρροή, το υγραέριο διαχέεται στο περιβάλλον χωρίς να συγκεντρώνεται στο περιβάλλοντα χώρο όπως η βενζίνη. Το όλο σύστημα, θωρακίζεται με ειδικές βαλβίδες διακοπής, μέγιστης στάθμης,υπερμετρης ροής και αντεπιστροφής οι οποίες ενεργόποιούνται άμεσα όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα!
Όχι. Το αυτοκίνητο ξεκινάει με βενζίνη και μετά από λίγα δευτερόλεπτα γυρνάει αυτόματα σε γκάζι. Το σύστημα κιτ με το υγραέριο είναι πρόσθετο και δημιουργεί ένα δεύτερο καύσιμο. Δεν αλλάζουμε τίποτα από τον τρόπο λειτουργιάς με βενζίνη.
Πολύ εύκολα, με ένα μπουτόν που μπαίνει στο ταμπλό του αυτοκινητου. Ακόμα και εν κινήσει μπορείτε να αλλάξετε από το ένα καύσιμο στο άλλο.
Δίπλα στο μπουτόν που μπαίνει στο ταμπλό υπάρχουν τέσσερα led που ανάβουν ανάλογα πόσο γεμάτη είναι η μπουκάλα. Όταν αδειάσει αρκετά ανάβει ένα κόκκινο λαμπάκι.
Έχουμε δύο επιλογές: Κυλινδρική και σε σχήμα ρεζέρβας.
Ξεκινά με βενζίνη και μετά λίγα από λίγα δευτερόλεπτα γυρνάει αυτόματα σε γκάζι. Κατά την λειτουργία σε γκάζι μπορούμε αν θέλουμε να το προγραμματίσουμε να καίει και λίγο βενζίνη σε κάποιες πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις αυτοκινήτων.
Ο κινητήρας δεν χαλάει. Οι βαλβίδες σε πολύ λίγα αυτοκίνητα που είναι ευαίσθητες το αντιμετωπίζουμε με κάποιους τρόπους που εξηγούνται στον πελάτη.
Όχι μόνο δεν χάνει αλλά ορισμένες φορές σε δυναμομετρήσεις έχει φανεί ότι τα πάει καλύτερα!!
Στα πρώτα 2.000 χλμ. μετά την τοποθέτηση χρειάζεται ένας τυπικός έλεγχος, και έπειτα κάθε 20.000χλμ.
Ναι μπορεί να μεταφερθεί το κιτ στο καινούριο αυτοκίνητο, εφόσον έχει τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων και περίπου την ίδια ιπποδύναμη. Ενδεχομένως μπορεί να μη ταιριάζει το ρεζερβουάρ υγραερίου σε περίπτωση που έχει διαφορά το αμάξωμα.